fredag 20 november 2009

kärleksmums och fredagsinsikten


Jag läser Sandras inlägg om kärlek idag. Det tycker jag är trevligt!
Dagens insikt är annars att fyförsjöen va skönt det är att bli äldre och inte vara 14 år längre. Det var SÅ TRÖTTSAMT ja, utmattande att vara 14 år.
I alla fall i mitt liv. Så mycket drama i huvudet.
Så tack Gud för att man får bli äldre!


Nu ska jag baka färdigt kärleksmumsen jag påbörjat.
Senare blir det god mat med goda vänner på min favvo-restaurang
och till slut ska jag sova sötare än sött.

2 kommentarer:

  1. Kloka du! 14 suger. Jag tror ingen har haft en problemfri period under 14-årsåret. Imorn vill jag höra hur ni har haft det och påminn mig särskilt om att fråga om förra onsdan. Har saknat dig!

    SvaraRadera
  2. Känns som du kom över 14-stadiet för ganska länge sedan Malin... Men gött att det känns bra! Kötta kärleksmums för sköen, och du gör mig sugen på jordgubbar! Puss på dig snygging, har du tid att ses i helgen?? (v 48)

    SvaraRadera