onsdag 13 augusti 2008

Senaste nytt fran staterna!

Hej hej :)

Nu har jag varit hos familjen sen i sondags eftermiddag. De ar hur snalla som helst, jatteroliga ocksa. Igar var vi pa Cassano's pizza och at (jag tog faktiskt sallad) och i morse hade jag min forsta volleybolltraning. 4 timmar lang ar den, men eftersom man inte springer som en dare hela tiden sa ar det nog lite battre an Lance's forbollstraning pa lika manga timmar.

Jag var med nastan hela tiden, men nar de borjade spela mer avancerat sa kollade jag pa. Det var valdigt roligt med ovningarna iaf :) (Jag tror att du skulle vara stolt over mig albin, dina tips hjalpte a lot!)

Det ar traning nastan varje dag, sa jag har en chans att halla mig igang!

Haromdagen var vi i skolan, jag, Tracy och Leah. Vi registrerade mig och fixade mitt schema. Om jag minns och fattade ratt sa ska jag ha

Historia
amerikansk litteratur
konst\bild
biologi
kor
senior prep (man lar sig typ grejer for vuxenlivet, betala rakningar och sant, tihi.)

Har ni det bra allihopa? Jag hoppas det! Forsoker att inte tanka for mycket har borta.

Mamma och pappa: Jag ska forsoka ringa er pa sondag. Puss o kram <3

3 kommentarer:

  1. hej mäl! kan ju inte tala för alla, men med mig är dte i alla fall bra! ser framemot att skolan börjar snart, så jag slipper jobba ;)
    shit, vilka långa träningar! men det verkar svinkul, hoppas du gillar det :)
    hurdan var skolan, stor, ful, liten? träffat några roliga blivande kompisar än? kanske lance´ kompisar?
    hurdan är familjen, så som du förväntat dig eller?
    hur var New freakin´ York? ;)
    vi hörs, ta hand om dig
    puss o kram // Julia

    SvaraRadera
  2. Hallåj! Med mig är det fint! Jobbar på arla, går på inringning och kommer typ jobba lite då och då. Vet inte om jag ska satsa på det eller om jag ska köra på en annan grej jag har på g; nämligen telefonförsäljare! Vi får se! :P Kanske även Au Pair eller nåt framöver när körkortet är i hamn!

    Ascoolt verkar det ju iaf i staterna. Volleyboll liksom! :D Handlat mycket? hörde att dollarn gått upp några ören nu.. ajaj..
    Tufft att du ska läsa konst, det gillar vi.
    Hare bäst som as! kramen /richie

    SvaraRadera
  3. hej min kära! vad härligt att höra att du har hamnat i trygga händer in the states;) Jag mår fint som snus, har härjat i Prag och slutat jobba. Du kommer komma hem som värsta atleten när du far runt sådär på volleybollplanen, du kommer ta vickisrekordet! Där har du nåt att kämpa för:p Men kul låter det.Jag instämmer i jules frågor till vidare! Har du fått nicknamet "the swede" än? Om inte så kommer det nog med tiden:) Hoppas du trivs i skolan (som borde börja snart?), med dina spejsade kurser och att du får fina vänner. Take care wishes Kare
    pussokram

    SvaraRadera